Infos/Spoiler für Staffel 14

In the wake of that shocking NCIS death, do we have a new Big Bad, or will Chen be caught fairly quickly? —Ellys
      On the heels of offing Bishop’s boyfriend Qasim (among other, global treachery), “He’s going to be the thorn in our side for a while, yeah,” Rocky Carroll confirms. On the lighter side of things for Vance, Mary Stuart Masterson is due back as Congresswoman Jenna Flemming. “I think it is good that Vance has a bit of a spark there,” Carroll smiles. “We’ll see what it happens!”

Quelle

Set von meinem Wichtel Saphira, dankeschön! ♥

Sehr schön! Ich freu mich drauf! Hoffentlich gibt es dann später auf der DVD auch wieder einen Audiokommentar dazu, den fand ich total klasse! Ich hoffe, dass es diesmal vom Drehplan her besser zusammenpasst und auch mehr gemeinsame Szenen zwischen den Teams möglich sind. Das war wohl bei "Sister City" auch geplant, aber NOLA war vom Zeitplan her eine Woche voraus und das hat die Terminabstimmung zu einer echten Herausforderung gemacht. :)
      Wenn ich mir eine Handlung wünschen darf, dann werden Gibbs und Pride (und am besten auch Mayor Hamilton ;) ) zusammen entführt und die beiden Teams müssen zusammen eine Rettungsaktion starten. Aber ich freue mich auch auf jede andere gute Storyline! Nur Sonnenschein-Luca brauche ich nicht noch mal....
      Oh, ich freu mich!! :D :D :D

Neu

Any informationNCIS about NCIS‘ McGee and Delilah would be appreciated. —Larry
      Oh, Delilah’s fiancé will have his hands full in the March 7 episode, when he returns home to the apartment he’s subletting from DiNozzo to find a robbery in progress. Turns out that the perpetrator of the triple-homicide that made the digs so nicely priced hid something of value there — and considering that McGee never looped Delilah in on the apartment’s “checkered” past, he’ll have much ‘splaining to do when she gets back from assignment in Dubai.

Quelle

Set von meinem Wichtel Saphira, dankeschön! ♥